Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

Αδυνάτισμα με βοήθεια !!!

Κάθε χρόνο όλοι μας παίρνουμε κάποια κιλά στις διακοπές....ειδικά αν έχεις πάει στην Κρήτη όπως εγώ.

Πολύ φαγητό μαζί με ξεκούραση είναι ο τέλειος συνδυασμός για να αποκτήσετε κάποια παραπάνω κιλά.

Για πρώτη φορά πέρσι δοκίμασα κάποια χαπάκια που λέγονται LIPOTOX και τα οποία πωλούνται στα φαρμακεία μόνον.  Τα έμαθα από άλλους που τα χρησιμοποιούσαν και αφού ρώτησα και σιγουρεύτηκα πως δεν κάνουν κακό στην υγεία, αποφάσισα και τα αγόρασα.


Στοιχίζουν φέτος κάπου 30 ευρώ το κάθε κουτί και σε καλύπτουν για καμιά 20 μέρες περίπου, ανάλογα με το πόσα θα παίρνεις καθημερινά.

Μέσα στο κουτί πέρσι είχαν και κάποιες προτάσεις βάσει των κιλών που σε ενδιέφεραν να χάσεις.  Φέτος, το κουτί μέσα δεν έχει μαζί το έντυπο αυτό και απλά σου προτείνει 5 χάπια την ημέρα με maximum τα 6 την ημέρα.

Ένα το πρωί, μία ώρα πριν το πρωινό, δύο το μεσημέρι , και δύο το βράδυ.  Πάντα θα πρέπει να τα παίρνεις μία ώρα πριν το φαγητό μαζί με 2 ποτήρια νερό.  Αν πεινάς μεταξύ μεσημεριανού και βραδινού μπορείς να πιεις άλλο ένα.

Πέρσι με την βοήθεια του LIPOTOX έχασα σχεδόν 10 κιλά......
Ναι καλά ακούσατε.  Βέβαια να σας πω πως δεν έτρωγα βλακείες και παχυντικές τροφές.  Είχα σχεδόν καταργήσει πατάτες, ρύζι, ψωμί, μακαρόνια και το βασικό μου φαγητό αποτελείτο από κρέας, κοτόπουλο, ψάρι και σαλάτες ωμές ή βραστές......

Θα μου πείτε ότι και χωρίς τα χάπια θα αδυνάτιζα με τέτοια διατροφή.....

Είμαι σύμφωνη σ' αυτό.  Αλλά το βασικό που μου πρόσφεραν τα χάπια αυτά ήταν ότι δεν πεινούσα καθόλου.  Κορεσμός και καθόλου πείνα.  Αυτό δεν το έχω καταφέρει ποτέ με καμιά δίαιτα.
Φέτος και μετά την Κρήτη, αγόρασα πάλι τα LIPOTOX  για να χάσω τα 3-4 κιλά που πήρα στις διακοπές μου εκεί.
Τώρα είμαι στο μέσον του δεύτερου κουτιού και ήδη έχω χάσει τα 3 κιλά που ήθελα και συνεχίζω μέχρι να τελειώσει το κουτί για να πάω στην συντήρηση.

Ίσως να έχετε στο μυαλό σας πως διαφημίζω τα χάπια αυτά για κάποιον άλλο λόγο. Ίσως να πιστεύετε πως παίρνω και χρήματα από την διαφήμιση αυτή που τους κάνω.  Όχι θα σας πω με κάθε ειλικρίνεια.

Απλά, δεν μπορώ να μην μοιραστώ με όλους εσάς αυτή την πολύ καλή βοήθεια για την δίαιτά σας.
Άλλωστε κάπως έτσι έμαθα και 'γω γι' αυτά, από κάποια καλή φίλη  που τα έπαιρνε και είχε δει μεγάλο αποτέλεσμα.


Το μόνο που θέλω σίγουρα να κάνετε πριν αγοράσετε τα χάπια αυτά είναι να ρωτήσετε τον παθολόγο σας για να σας δώσει το οκ.  Ποτέ κανείς δεν πρέπει να παίρνει οποιοδήποτε σκεύασμα αν δεν ρωτήσει τον γιατρό του.  Ειδικά όταν υπάρχει κάποιο μικρό ή μεγαλύτερο πρόβλημα υγείας.

Αν πάλι αποφασίσετε πως δεν τα χρειάζεστε και μπορείτε μόνοι σας να απαλλαγείτε από τα παραπανίσια κιλά σας.....τότε σας βγάζω το καπέλο και μπράβο σας !!!!

Καλή προσπάθεια.....όπως και να' χει !!!!!


1 σχόλιο: