Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΟΣΟ Μ@Λ@ΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...............

Θέλω να βλέπω την ώρα της εκτέλεσης....ή όχι, καλύτερα να μην βλέπω.
Καλύτερα μόνο να ακούω και να περιμένω.....

Αν βλέπω, θα πεθάνω πριν με τουφεκίσετε....απ' την τρομάρα μου και από την άγρια εικόνα σας......΄



Αν ακούω μόνο, ίσως να είναι καλύτερα....

Δεν ξέρω πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω.



Από την άλλη μεριά, αν βλέπω, θα αισθάνομαι πιο ήρεμη ίσως, βλέποντας πως δίπλα μου στέκεται κι ένας ολόκληρος λαός. Θα αισθανθώ καλύτερα αν είμαι μέσα στα εκατομμύρια των Ελλήνων που εσείς πυροβολείτε......



Βέβαια θα πονώ περισσότερο αν βλέπω τα αγαπημένα μου πρόσωπα δίπλα μου να ζουν κι αυτά αυτή την τραγικότητα......

Ίσως καλύτερα να μην βλέπω......και απλά να κρατώ τα αγαπημένα μου πρόσωπα απ' το χέρι.....

Απ ' την άλλη θέλω να έχω την εικόνα τους  στα μάτια μου και να την πάρω μαζί......

Δεν ξέρω.



Δεν μπορώ να επιλέξω....

Δεν μπορώ να επιλέξω τον τρόπο της εκτέλεσης μου.......

Δεν το βλέπετε......



Δεν μπορώ να επιλέξω.

Πόσο μ@λ@κες είστε επιτέλους....

Επιλέξτε εσείς και απλά τελειώνετε......




2 σχόλια:

  1. DEUTSCHLAND ÜBER ALLES
    Έτσι λένε μεταξύ τους οί Γερμανοί,
    καί γελάνε ήλιθιωδέστατα....
    Έννοούν,ή Γερμανία πάνω άπό όλα...σικ
    Δέν έχω γνωρίσει πιό άνώριμο λαό άπό δ΄αύτους.
    Έχουν ξεκινήσει δύο παγκόσμιους πολέμους..
    πάντα ήττημένοι καί ταπεινωμένοι κατέληξαν,
    παρασυρόμενοι πάντα άπό τά ίδια άφεντικά τους
    μέ έκατομμύρια θύματα καί άπό τίς δύο πλευρές
    καί πάνε γιά τόν τρίτο γύρο
    καί μυαλό δέν έβαλαν !!!
    Μάλλον ή ίστορία δέν τούς διδάσκει αύτούς.
    Ίσως ήρθε ό καιρός νά διαλυθούν...
    άρκετά τούς άνεχτήκαμε...
    τούς δώσαμε τόν πολιτισμό,τώρα άν αύτοί προτιμούν
    τήν οίκονομική ευμάρεια καί όχι τήν εύδαιμονία,
    θά ύποστούν τίς ίδιες συνέπειες καί πάλι.
    Καταλαβαίνω τίς άνησυχίες σου,σάν μητέρα πού είσαι
    Μαριλένα μου,μά μήν φοβάσαι.
    Σάν Έλληνες,θά βγούμε πιό δυνατοί
    άπό αύτόν τόν οίκονομικό πόλεμο...
    καί είμαι σίγουρος γιά αύτό,ύπομονή
    Νά είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aχ φίλε μου Αχαιέ, πραγματικά ανησυχώ πάρα πολύ κάθε μέρα και περισσότερο...Βλέπω τον κόσμο να βρίσκεται σε απόγνωση δίπλα μου. Βλέπεις τον Έλληνα να περπατά σαν χαμένος στους δρόμους...χωρίς προορισμό. Αν τους ρωτήσεις που πάνε...πρέπει να σκεφτούν για να σου απαντήσουν. Ναρκωμένοι ή στα πρόθυρα της κατάθλιψης και αυτή η κυβέρνηση δεν βλέπει αλλά και δεν ακούει τίποτα. ΑΠΛΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΑΝΩ ΜΑΣ...ΧΤΥΠΑ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ... Μέσα σε όλα αυτά αισθάνομαι αδύναμη και εύθραστη. Να σαι καλά για τον καλό σου λόγο και την υποστήριξη φίλε μου...
    ΥΓ. Οι Γερμανοί για μένα είναι σκέτα ζώα. Όταν τρέχει στο αίμα τους το γονίδιο του ΧΙΤΛΕΡ τι καλοσύνη μπορούν να έχουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή