Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Η τελευταία συνταγή της κας Βέφας !!!!!

4 σχόλια:

  1. Νά βρήκα καί κάτι Έλληνικό γιά νά σχολιάσω.
    Μά δέν βρήκα κάτι έξυπνο νά γράψω.
    Όλο άγγλικούρες βάζεις τώρα τελευταία
    καί έγώ δυσκολεύομαι,γιατί δέν τά διδάχτηκα.
    Τό προηγούμενο Σάββατο,ήρθα Παλαιό Φάληρο,
    γιά τό κατάστημα τής Κας Μίνας,
    μά ήταν κλειστό....ό γκαντέμης !!!
    Σημαία πιστεύω πώς βάλαμε,
    έγώ έβαλα καί μιά μαύρη δίπλα
    καί δέν θά τή κατεβάσω.....
    Νά είσαι καλά Μαριλένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου Αχαιέ, κατ αρχάς κρίμα που ήρθες μέχρι το Π. Φάληρο και δεν τα είπαμε...και κρίμα επίσης που η Μίνα ήταν κλειστή..περίεργο. Όσον αφορά τις αγγλικούρες, έχεις απόλυτο δίκιο. Το κακό είναι ότι με όλα αυτά που μας έχουν βρει έχω χάσει την διάθεσή μου εντελώς και δεν μπορώ να γράψω.... Το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι αυτό που βιώνουμε και έχω πάθει φοβερή απραξία λόγου και σκέψης....Από την άλλη μεριά, η ενημέρωση προερχόμενη από το εξωτερικό είναι κατά την γνώμη μου και η πιο αξιόπιστη αυτή την στιγμή μια και οι δικοί μας ....μας δουλεύουν πολύ καιρό τώρα. Λυπάμαι που σε κούρασα με τις αγγλικούρες και θα καταβάλω προσπάθεια να ανασκουμποθώ...όσο γίνεται. Χάρηκα που είχα νέα σου, να σαι καλά ...όσο καλύτερα γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή η συνταγή,αλλά πρέπει να βρούμε και πως θα το ανακυκλώσουμε όλο αυτό ώστε να μην πάει τίποτα χαμένο.Ευτυχώς μέτα από όσα τραβάμε διατηρούμε ακόμη το χιούμορ μας,αυτο μας σώζει.Την καλησπέρα μου κι ευχαριστώ για την φιλοξενία σου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαμένο τίποτα φίλε μου τέτοιες μέρες δύσκολες....
    Λέμε και κανένα αστείο για να πάρουμε λίγο κουράγιο και δύναμη γιατί έχει καεί ο εγκέφαλός μας με όλα όσα γίνονται... Έχω ένα μήνα να γράψω. Μόνο με copy paste είμαι. Η έμπνευσή μου έχει χαθεί μαζί με το κούρεμα.... Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου. Να σαι όσο το δυνατόν καλύτερα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή