Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ !!!!

Άκου τι θυμήθηκα τώρα....


Όταν ήμουν μικρό παιδί, κάθε τέτοια μέρα μου ξημέρωνε...η πρώτη του νέου έτους δηλαδή, είχα μια αγωνία όλη μέρα.....



Η αγωνία μου ήταν να περάσει ολόκληρη η μέρα χωρίς να έχω πέσει σε κάποια κακή πράξη. Να μην έχω δηλαδή μαλώσει με τον αδελφό μου, να μην έχω μιλήσει άσχημα σε κάποιον, να μην έχω πει κάποιο ψέμα, να μην έχω κοροϊδέψει .... και γενικά να είμαι όλη μέρα ένας φτυστός "άγγελος"!!!!!

"Όλα όσα κάνεις την πρώτη του χρόνου θα σε συντροφεύουν όλη την χρονιά...."


Έτσι μας έλεγαν οι γονείς μου τότε....


Να πω την αλήθεια, επειδή συνήθως όταν μεγαλώσουμε επαναλαμβάνουμε  σχεδόν όλα όσα έχουμε μάθει από παιδιά, το έχω πει και γω στον υιό μου αυτό όταν ήταν μικρότερος.


Από την άλλη μεριά, δεν μπορώ να μην παραδεκτώ πως κάπου μέσα μου....προσπαθώ ακόμα την πρώτη του χρόνου να είμαι "το υπόδειγμα" ανθρώπου.


Θέλετε από φόβο, θέλετε από την πλύση εγκεφάλου που έχω υποστεί ως παιδί.....


Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να μπορούσα να τις τηρήσω όλη την χρονιά αυτές τις οδηγίες προς "ναυτιλλομένους" και όχι μόνο την πρώτη μέρα του νέου έτους.....


Αλλά αυτό πάλι ισχύει για όλους μας ....


Άντε τώρα να βγάλεις εσύ όλη την χρονιά χωρίς να θυμώσεις, χωρίς να βρίσεις και να πεις τα Γαλλικά σου....
Αδύνατον....


Ας αρκεστώ λοιπόν στο πρώτο εικοσιτετράωρο, έτσι για το καλό του χρόνου και πάλι ευχαριστημένη θα' μαι.
Ένα μόνο όπλο έχω για να κατακτήσω τον στόχο μου αυτόν......


Να μην δω ειδήσεις !!!!!


Καλή χρονιά σε όλους σας !!!!!

2 σχόλια:

  1. Προλαβαίνω νά άκολουθήσω τό παράδειγμά σου,
    μόνο όμορφες σκέψεις σήμερα λοιπόν,
    εύχές γιά μιά καλλίτερη χρονιά Μαριλένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ Φίλε μου Αχαιέ !!!! πρόλαβες φαντάζομαι να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου σήμερα... για να σε ακολουθεί και ολόκληρη την χρονιά !!!!!
    Μόνο καλές και θετικές σκέψεις σήμερα 1/1/2012... και άσε την μαυρίλα για αύριο και μετά !!!! Έκανα την πρέπουσα αποτοξίνωση αυτές τις μέρες και μόνο χαρμόσυνα Χριστουγεννιάτικα έπαιζαν μέσα στο μυαλό μου...λαμπάκια, αστεράκια, καμπανούλες... κάλαντα !!! Αύριο πάλι στην πραγματικότητα του σκληρού πορνό....
    Να χεις μια καλή χρονιά φίλε μου, με κουράγια, δύναμη ψυχής και Ελληνικού Αθάνατου πνεύματος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή