Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2012

Επίσημα πια.....τέλος.......

Τέλος.

Όλα τα καλά έχουν και ένα τέλος.

Έτσι λοιπόν ήρθε και το τέλος των φετινών Χριστουγεννιάτικων διακοπών για όλες τις οικογένειες και ειδικότερα για τα παιδιά.....

Σήμερα το βράδυ επιστρέφοντας από το σινεμά, είδαμε και το πρώτο Χριστουγεννιάτικο δέντρο πεταμένο σε κάδο..... ανακύκλωσης.



Αύριο έρχεται και η σειρά του δικού μου, που όμως αφού ξεστολιστεί και ξεμονταριστεί.....θα πάει για "ύπνο" στο κουτί του στο πατάρι....μέχρι την επόμενη χρονιά.

Ήδη σήμερα το απόγευμα ξήλωσα και όλους τους χρονοδιακόπτες από τα λαμπάκια της βεράντας.....
Κοίταξα την γειτονιά μου πριν και είδα ότι και οι περισσότεροι γείτονες είχαν κάνει το ίδιο.  Είναι και τα καυτά τιμολόγια της ΔΕΗ που θα έρθουν πολύ σύντομα που δεν σου επιτρέπουν να παρατείνεις την εορταστική ατμόσφαιρα ούτε για ένα βράδυ ακόμα.......



Και ενώ την Δευτέρα ο μήνας έχει εννιά......όλα μάλλον θα εξελιχθούν με την ακριβώς αντίθετη διάθεση.  Από Δευτέρα και αφού ο κάθε "κατεργάρης πάει στον πάγκο του", (αν έχει...), θα αρχίσουν τα πολύ δύσκολα που όλοι περιμένουμε με αγωνία.......



Η μόνη ευχή που μπορώ να κάνω είναι ..... του χρόνου τα Χριστούγεννα να μπορούμε όλοι να περάσουμε τουλάχιστον όσο καλά περάσαμε φέτος.....  Να έχουμε δηλαδή την "πολυτέλεια" να ζούμε και τότε τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο με το 2011......

Ευχή που ίσως ακούγεται πολύ δεδομένη και απλή...αλλά που κατά την γνώμη μου αλλά και όλων όσων διαβάζω....είναι μάλλον και πολύ αισιόδοξη.

Εύχομαι να διαψευσθούμε όλοι μας και του χρόνου τέτοιες μέρες να είμαστε σε καλύτερη μοίρα.....

Να στε όλοι, όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται.....





2 σχόλια:

  1. Άγαπητή μου Μαριλένα,
    μέσα στήν άβεβαιότητα πού μάς έπέβαλλαν,
    έμείς θά βρούμε,τήν έλπίδα,τά όνειρά μας,
    τόν συνάνθρωπό μας,γιά νά ταξιδέψουμε
    πρός τά καλύτερα πού έρχονται.
    Νά είσαι καλά καί πάντα αίσιόδοξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου Αχαιέ, μαζί σου κι εγώ.!!! Όσο πιο αισιόδοξη μπορώ να είμαι. Εύχομαι πραγματικά να μπορούμε να ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας αλλά και για εμάς τους ίδιους. Ζωή χωρίς όνειρα ...δεν είναι ζωή. Ο Θεός να βάλει το χέρι του και να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε όλα όσα είναι ήδη εδώ και όλα όσα ίσως ...έρθουν.
    Να σαι καλά φίλε μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή