Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Το φθηνότερο ταξίδι των ημερών μας..


Μια είναι η φθηνότερη απόδραση.  Η πιο οικονομική πρόταση των ημερών μας, που μπορεί να έχει σχεδόν ο καθένας  από εμάς.Εγώ την επιλέγω κάθε εβδομάδα και μπορώ να πω πως είναι για μένα σκέτο βάλσαμο αυτό το ταξίδι.
Έρχεται η ώρα που το προσμένω πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο..
Να ταξιδέψω... και μόνο αυτό..
 Με 8 ευρώ κάνω τα πιο μακρινά ταξίδια μου αυτόν τον καιρό.  Παίρνω και τον υιό μου μαζί και με 16 ευρώ πηγαίνουμε παρέα στην άλλη άκρη του κόσμου και επιστροφή.
Ένα δίωρο είναι όλο το πακέτο, με ή χωρίς φαγητό, μπορείς να ταξιδέψεις μονορούφι αλλά και με στάση, ανάλογα τα γούστα σου και την επιλογή του μέσου...
 Τα σύγχρονα μέσα μεταφοράς είναι συνήθως χωρίς διαλλείματα.. Τα παλαιού τύπου αντίθετα,  σου προσφέρουν και ένα μικρό διάλλειμα, έτσι για να ισιώσεις λίγο τα πόδια σου αλλά και να παρατείνεις έστω και για λίγο ακόμα το ταξίδι και την απόλαυση.
 Ταξίδι εβδομαδιαίο, για απίστευτους προορισμούς και πρωτόγνωρες εμπειρίες.  Η κάθε φορά είναι τελείως διαφορετική από την προηγούμενη και κάποιες φορές συναντάς εκεί και μερικούς σου γνώριμους από παλαιότερες αναζητήσεις.....
 Μετά από πολλά ταξίδια τέτοιου είδους, αποκτάς και περισσότερες απαιτήσεις για τον επόμενο προορισμό.  Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί εμπνευσμένοι άνθρωποι που κάθε φορά σε εντυπωσιάζουν με τις νέες τους προτάσεις και προορισμούς.  Γεμίζω τις μπαταρίες μου, αδειάζω το μυαλό μου, και πλημυρίζω συναισθήματα.
 Ναι.  Και όμως, πλημυρίζω συναισθήματα.....άλλοτε γεμίζω αισιοδοξία, άλλοτε αισθάνομαι τυχερή για όλα όσα έχω, άλλοτε επιστρέφω σκεπτική και με νέες ιδέες μέσα στο μυαλό.  Πάντως ένα είναι σίγουρο....
Κάθε φορά που επιστρέφω από το δίωρο αυτό ταξιδάκι αναψυχής των 8 ευρώ, είμαι άλλος άνθρωπος....  Αυτή η αναγέννηση αντέχει μέχρι την επόμενη φορά και έτσι καταφέρνω να μπορώ ακόμα να ονειρεύομαι και να σκέφτομαι μπροστά....
 Δεν έχετε παρά να το ακολουθήσετεκι εσείς και την επόμενη φορά που σας περισσεύουν τα 8 ευρώ, διαλέξτε τον επιθυμητό για σας προορισμό και μπείτε στην αίθουσα του σινεμά.
 Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το ταξίδι σας....
 Καλή αντάμωση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου