Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Τα ΧΨ λεφτά....των ΧΨ επωνύμων.....

Να σας πω ότι με ενδιαφέρει  το αν, το πότε και που πήγαν τα λεφτά των επωνύμων;
Δεν μου καίγεται καρφάκι.

Δεν με αφορά το θέμα, αρνούμαι να μπω στην διαδικασία του " trace the money "...αρνούμαι να αρχίσω τις υποθέσεις και να βγάζω συμπεράσματα για το αν είναι νόμιμα ή παράνομα.....

Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

Το μόνο που θα με ενδιέφερε στο τέλος να μάθω είναι αν μπήκαν φυλακή σε περίπτωση παρανομίας.
Αυτό και μόνο. Όλα τα άλλα μου είναι παντελώς αδιάφορα.

Και επειδή μέχρι σήμερα, ανάλογες περιπτώσεις Ελλήνων και ειδικότερα Πολιτικών προσώπων έτυχαν της ανοχής/συγκάλυψης και της νομικής απραξίας.....δεν μπορώ να μπω καν στην διαδικασία παρακολούθησης μιας τόσο ανέλπιστης απονομής δικαιοσύνης.



Τα ΧΨ χρήματα των ΧΨ επωνύμων δεν με αφορούν καθόλου.
Είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο, δεν θα μου επιλύσουν τα οικονομικά μου θέματα και δεν θα με βοηθήσει πουθενά η δική τους διαλεύκανση.....



Όταν πληρώνω τα χαράτσια και όταν γίνομαι αποδέκτης των περικοπών και όλων των νέων αυτών φορολογικών βαρών...δεν έχω καν το κουράγιο να ασχοληθώ με κανέναν και με τίποτα άλλο που δεν αφορά την τσέπη μου.

Και μου είπε μια συμπαθέστατη φίλη στο face..."μας αφορά το θέμα...είναι δικά μας χρήματα"..."πρέπει να ξέρουμε που τα βρήκε και πως τα έβγαλε"....

Λες και θα αλλάξει κάτι αν μάθεις ότι προέρχονται από κλεψιές...λες και θα αλλάξει τίποτα στη δική σου τσέπη....
Το μόνο που θα αλλάξει...είναι η εικόνα που έχεις για το συγκεκριμένο πρόσωπο ...και που περίπου έχεις ήδη σχηματίσει από την μέχρι τώρα πορεία του.....Ακόμα και αν μπουν στην φυλακή καμιά εκατοστή....τι θα αλλάξει;



Ειδικότερα χθες, την ώρα που όλοι ασχολούντο με το 1.000.000 δολάρια, εκείνη την ίδια ώρα ψήφιζαν όλες τις περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και επικουρικά....

Εδώ καράβια χάνονται .....βαρκούλες αρμενίζουν.....

Ξαναλέω...
Δεν με αφορά το αν, το πότε, και που πήγαν τα ΧΨ χρήματα του ΧΨ επωνύμου.

Με αφορά μόνο το μέλλον της ζωής μας....με αφορά απόλυτα το μέλλον των Ελλήνων και η δύσκολη πορεία που έχουμε μπροστά μας....

Για όλους όσους έβγαλαν τα ΧΨ λεφτά τους για ασφάλεια στο εξωτερικό...τους εύχομαι να τα χαίρονται.....Καλοφάγωτα....

Εγώ έχω τα δικά μου θέματα ν΄ασχοληθώ και να επιλύσω...

Τα δικά μου ΧΨ προβλήματα.....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου