Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2012

marilena: ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ.....

marilena: ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ.....: Καθώς σερφάρω και χαζεύω δεξιά αριστερά...διαβάζω και ποστάρω κάποια ενδιαφέροντα και κάποια όχι τόσο....πέφτει το μάτι μου στο "sous mains"...

ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ.....

Καθώς σερφάρω και χαζεύω δεξιά αριστερά...διαβάζω και ποστάρω κάποια ενδιαφέροντα και κάποια όχι τόσο....πέφτει το μάτι μου στο "sous mains" του γραφείου μου, αγορασμένο από τον Ελευθερουδάκη, με την απεικόνιση όλης της γης....με κάποια δόση 3D....H πηγή όλων των κακών που έχει ξεσπάσει στην Ευρώπη, η Ελλάδα μας, κουκίδα σκέτη, το όνομά της ολόκληρο "GREECE", την κρύβει ολόκληρη.....
Ίσα που υπάρχει χώρος και για το Athens, με μικρά γράμματα αυτό....
Βρε παιδί μου.....πόσο σημαντική κουκίδα γης είναι αυτή ....σκέφτηκα, που χουν βαλθεί να μας ξεκάνουν......



marilena: Oil-rich Qatar pays record $250 million for painti...

marilena: Oil-rich Qatar pays record $250 million for painti...: In a reminder of the heady days of high-priced art sales, Cezanne's "The Card Players" has sold for more than $250 million , a record pri...

Oil-rich Qatar pays record $250 million for painting.....

Paul Cezanne's "The Card Players" has sold to the oil-rich country of Qatar for a record $250 million

In a reminder of the heady days of high-priced art sales, Cezanne's "The Card Players" has sold for more than $250 million, a record price for any work of art.
But it hasn't gone to a major museum such as the Metropolitan Museum of Art, the Musée d’Orsay, the Courtauld or the Barnes Foundation. Those institutions already own works from Cezanne's series depicting card players. This one is owned by the oil-rich country of Qatar.
Word just leaked out on the 2011 sale from a private collector, and was reported by Vanity Fair's website. The sale price leaves the old record -- reportedly $140 million paid for a Jackson Pollock in the pre-recession year of 2006 -- in the dust.
Yes, "$250 million is a fortune," fine arts appraiser Victor Wiener told Vanity Fair. "But you take any art-history course and a 'Card Players' is likely in it. It's a major, major image."
The sale had been rumored for months, he told the magazine, and now "everyone will use this price as a point of departure; it changes the whole art-market structure."
The Metropolitan Museum of Art's "The Card Players" depicts four men and is believed to be the first in the series by the French post-Impressionist. Next came a larger version, which includes a small child, in the Barnes Foundation in Pennsylvania. The last three depict just two card players.


marilena: Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδο...

marilena: Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδο...: Θύμισε Χριστόδουλο Ομιλία για την Επανάσταση του 1821 έκανε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ...

Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ



Θύμισε Χριστόδουλο

Ομιλία για την Επανάσταση του 1821 έκανε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος στους ανώτατους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων. Ο Μακαριώτατος αναφέρθηκε στην σημαντική προσφορά των κληρικών 


και των ιερομονάχων στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα, υπογραμμίζοντας την σπουδαία συμβολή του Αθανασίου Διάκου και του Επισκόπου Σαλώνων Ησαϊα “δύο μεγάλων προσωπικοτήτων που προσπαθούν να τις απομυθοποιήσουν”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της ομιλίας του:
“Κάτι άλλαξε τις τελευταίες δεκαετίες. Η αθλιοποίηση της ζωής δεν περιορίζεται στον εαυτό μας, επεκτείνεται στο παρελθόν, επιχειρείται μία υπομείωση, ένα κατέβασμα του χθες για να μη φαίνεται το δικό μας νανικό ανάστημα. Κτίζουμε όχι κάτι δικό μας αλλά γκρεμίζουμε ότι έκτισαν με θυσίες και αίματα οι πρόγονοί μας” είπε ο Μακαριώτατος. “Διερωτώνται πολλοί συμπολίτες μας γιατί τέτοιο μένος κατά του 21, γιατί τέτοια μανία κατά των ηρώων και των μαρτύρων του. Είναι απλό: Το 1821 παραμένει το μεγάλο σχολείο του απροσκύνητου ήθους. Και η νέα τάξη πραγμάτων μας θέλει προσκυνημένους και υποταγμένους.

Συρόμαστε σήμερα στο άρμα της υποταγής σαν το πτώμα του “Έκτορα” δεχόμαστε ραπίσματα καθημερινά. Ποτέ άλλοτε ο λόγος του Παλαμά δεν είχε τέτοια απόλυτη ισχύ, όσο στην εποχή μας:

«Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς μηδέ λεβέντες, Όσσα,

ραγιάδες έχεις, μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι.

Κούφιοι κι οκνοί, καταφρονούν την θεία τραχειά σου γλώσσα,

των Ευρωπαίων περίγελα και των Αρχαίων παλιάτσοι».

Αν δεν υψωθούμε στο επίπεδο του 21 οι μελλοντικές γενιές Ελλήνων θα υποχρεωθούν να ζήσουν ανεχόμενες τα αφόρητα και υποφέρουσες τα ανυπόφορα. Σήμερα κάποιοι δρουν συστηματικά όχι για να προβάλλουν άλλα για να προσβάλλουν το ’21. Επιδίδονται μετά μανίας όχι στο να επιδείξουν – κάτι που άλλωστε θα ήταν θεμιτό- τις μαύρες κηλίδες που είχε η Επανάσταση, όπως κάθε Επανάσταση, αλλά να τις μεγεθύνουν, να τις μεγαλοποιήσουν και με τον ύπουλο αυτό τρόπο να συγκαλύψουν την λαμπρότητά της.

Οι αγωνιστές και οι πρωταγωνιστές του μεγάλου κινήματος έκαναν ασφαλώς έργα λαμπρά, αλλά και λάθη πολλά. Αλλά υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς λάθη; Λάθη δεν κάνει όποιος δεν πράττει. Και το να αποτινάξεις τον τουρκικό ζυγό δεν ήταν εύκολη υπόθεση.

Ο Αδαμάντιος Κοραής είχε γράψει το 1805 τον περίφημο διάλογο: “Τι πρέπει να κάμωσιν οι Γραικοί εις τας παρούσας περιστάσεις;”. Αυτό το ερώτημα πλανάται και σήμερα στα χείλη των πλέον αγωνιούντων για το μέλλον της χώρας συμπολιτών μας. Να απελπιζόμαστε; Αν ξυπνούσε ο Γέρος του Μοριά θα απαντούσε: ΌΧΙ, να αγωνιζόμαστε. Οπωσδήποτε οι συνθήκες για το μέλλον είναι σκοτεινές. Αλλά ο ίδιος ο Γέρος μας λέει: “Η ώρα η πιο σκοτεινή, η πλέον θαμπή της νυκτός, είναι η ώρα που σιμώνει το φως της ημέρας”.

Ας μη σκιαζόμαστε τα σκότη. Και τούτο το σκοτείνιασμα ξημέρωμα θα φέρει το ’21, αν το κλείσουμε μέσα μας, γίνεται όχι απλώς αθάνατο κρασί, γίνεται φάρος ελπίδος. Ισχύει και τώρα αυτό που ετόνισε λίγο πριν τη μάχη των Μύλων ο Μακρυγιάννης: “ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και τώρα, όλα τα θηρία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούν. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν κι όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν”.

Θα κλείσω με δύο στίχους του Νικηφόρου Βρεττάκου:

“Σηκωθείτε ν’ αρπάξουμε στα χέρια μας τις σάλπιγγες της πατρίδας!

Να τους το ειπούμε να το καταλάβουνε: Δεν χαμηλώνει ο Όλυμπος!

Να τους το ειπούμε να το καταλάβουνε πως δεν αλλάζει ο ήλιος!

Πως δεν αλλάζουνε τα χρώματα ποτές σ’ αυτή την χώρα και πως ποτέ δεν κόπηκε στη μέση το τραγούδι. Το παίρνουν τα ψηλά βουνά, το σέρνουν τα ποτάμια αφροκοπούν οι θάλασσες – καίγονται τα λημέρια Μοριά και Ρούμελη! Ακόμη τούτ’ η άνοιξη, τούτο το καλοκαίρι, ακόμη τουτ’ η άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες…“.


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/04/1821.html#ixzz1lQZEvMZb

Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ



Θύμησε Χριστόδουλο…

Ομιλία για την Επανάσταση του 1821 έκανε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος στους ανώτατους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων. Ο Μακαριώτατος αναφέρθηκε στην σημαντική προσφορά των κληρικών 


και των ιερομονάχων στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα, υπογραμμίζοντας την σπουδαία συμβολή του Αθανασίου Διάκου και του Επισκόπου Σαλώνων Ησαϊα “δύο μεγάλων προσωπικοτήτων που προσπαθούν να τις απομυθοποιήσουν”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της ομιλίας του:
“Κάτι άλλαξε τις τελευταίες δεκαετίες. Η αθλιοποίηση της ζωής δεν περιορίζεται στον εαυτό μας, επεκτείνεται στο παρελθόν, επιχειρείται μία υπομείωση, ένα κατέβασμα του χθες για να μη φαίνεται το δικό μας νανικό ανάστημα. Κτίζουμε όχι κάτι δικό μας αλλά γκρεμίζουμε ότι έκτισαν με θυσίες και αίματα οι πρόγονοί μας” είπε ο Μακαριώτατος. “Διερωτώνται πολλοί συμπολίτες μας γιατί τέτοιο μένος κατά του 21, γιατί τέτοια μανία κατά των ηρώων και των μαρτύρων του. Είναι απλό: Το 1821 παραμένει το μεγάλο σχολείο του απροσκύνητου ήθους. Και η νέα τάξη πραγμάτων μας θέλει προσκυνημένους και υποταγμένους.

Συρόμαστε σήμερα στο άρμα της υποταγής σαν το πτώμα του “Έκτορα” δεχόμαστε ραπίσματα καθημερινά. Ποτέ άλλοτε ο λόγος του Παλαμά δεν είχε τέτοια απόλυτη ισχύ, όσο στην εποχή μας:

«Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς μηδέ λεβέντες, Όσσα,

ραγιάδες έχεις, μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι.

Κούφιοι κι οκνοί, καταφρονούν την θεία τραχειά σου γλώσσα,

των Ευρωπαίων περίγελα και των Αρχαίων παλιάτσοι».

Αν δεν υψωθούμε στο επίπεδο του 21 οι μελλοντικές γενιές Ελλήνων θα υποχρεωθούν να ζήσουν ανεχόμενες τα αφόρητα και υποφέρουσες τα ανυπόφορα. Σήμερα κάποιοι δρουν συστηματικά όχι για να προβάλλουν άλλα για να προσβάλλουν το ’21. Επιδίδονται μετά μανίας όχι στο να επιδείξουν – κάτι που άλλωστε θα ήταν θεμιτό- τις μαύρες κηλίδες που είχε η Επανάσταση, όπως κάθε Επανάσταση, αλλά να τις μεγεθύνουν, να τις μεγαλοποιήσουν και με τον ύπουλο αυτό τρόπο να συγκαλύψουν την λαμπρότητά της.

Οι αγωνιστές και οι πρωταγωνιστές του μεγάλου κινήματος έκαναν ασφαλώς έργα λαμπρά, αλλά και λάθη πολλά. Αλλά υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς λάθη; Λάθη δεν κάνει όποιος δεν πράττει. Και το να αποτινάξεις τον τουρκικό ζυγό δεν ήταν εύκολη υπόθεση.

Ο Αδαμάντιος Κοραής είχε γράψει το 1805 τον περίφημο διάλογο: “Τι πρέπει να κάμωσιν οι Γραικοί εις τας παρούσας περιστάσεις;”. Αυτό το ερώτημα πλανάται και σήμερα στα χείλη των πλέον αγωνιούντων για το μέλλον της χώρας συμπολιτών μας. Να απελπιζόμαστε; Αν ξυπνούσε ο Γέρος του Μοριά θα απαντούσε: ΌΧΙ, να αγωνιζόμαστε. Οπωσδήποτε οι συνθήκες για το μέλλον είναι σκοτεινές. Αλλά ο ίδιος ο Γέρος μας λέει: “Η ώρα η πιο σκοτεινή, η πλέον θαμπή της νυκτός, είναι η ώρα που σιμώνει το φως της ημέρας”.

Ας μη σκιαζόμαστε τα σκότη. Και τούτο το σκοτείνιασμα ξημέρωμα θα φέρει το ’21, αν το κλείσουμε μέσα μας, γίνεται όχι απλώς αθάνατο κρασί, γίνεται φάρος ελπίδος. Ισχύει και τώρα αυτό που ετόνισε λίγο πριν τη μάχη των Μύλων ο Μακρυγιάννης: “ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και τώρα, όλα τα θηρία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούν. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν κι όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν”.

Θα κλείσω με δύο στίχους του Νικηφόρου Βρεττάκου:

“Σηκωθείτε ν’ αρπάξουμε στα χέρια μας τις σάλπιγγες της πατρίδας!

Να τους το ειπούμε να το καταλάβουνε: Δεν χαμηλώνει ο Όλυμπος!

Να τους το ειπούμε να το καταλάβουνε πως δεν αλλάζει ο ήλιος!

Πως δεν αλλάζουνε τα χρώματα ποτές σ’ αυτή την χώρα και πως ποτέ δεν κόπηκε στη μέση το τραγούδι. Το παίρνουν τα ψηλά βουνά, το σέρνουν τα ποτάμια αφροκοπούν οι θάλασσες – καίγονται τα λημέρια Μοριά και Ρούμελη! Ακόμη τούτ’ η άνοιξη, τούτο το καλοκαίρι, ακόμη τουτ’ η άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες…“.


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/04/1821.html#ixzz1lQZEvMZb

marilena: Meeting the 'new homeless' on Greece's freezing st...

marilena: Meeting the 'new homeless' on Greece's freezing st...: In the heart of central Athens, a stone's throw from the city's glorious ancient sites, another face of today's Greece is on show. Hundr...

Meeting the 'new homeless' on Greece's freezing streets




In the heart of central Athens, a stone's throw from the city's glorious ancient sites, another face of today's Greece is on show.
Hundreds weave their way around the small, bare courtyard of the municipal soup kitchen, queuing patiently.
Visitors have gone up by a quarter in the past few months as homelessness here reaches new heights.
"This centre was founded years ago to face the problems that exist in every big city - people addicted to drugs, alcohol and so on," says Dimitra Nousi, the director of the project.
"But suddenly it became somewhere that has to face the poverty of the crisis.
"It's a completely different phenomenon - we're still shocked about it."
'A different poverty'
Homelessness has soared by an estimated 25% since 2009 as Greece spirals further into its worst post-war economic crisis.
The country is now in its fifth straight year of recession and the official unemployment rate is nudging 20%, exacerbated by the austerity measures being pushed through in return for more bail-out money.

Start Quote

Greek former journalist Vicky Kolozi, who now goes to a soup kitchen in Athens
I have dreams and when you come here, the dreams go out of yourself”
Vicky KoloziFormer journalist
Greeks now speak of another section of society: the "new homeless".
"They don't have the 'traditional profile' of homeless people," says Ms Nousi.
"They are well dressed and well educated. Until last year they had a good flat or a nice car - and now they have nothing.
"So it's another kind of misery - another kind of poverty. We were not prepared for this poverty, but it exists."
One of the new regulars at the kitchen is Vicky Kolozi.
A former journalist with the state broadcaster ERT, she lost her job a year ago and now cannot afford to feed herself and her daughter.
"It is hard to feel that I have to depend on this now," she tells me.
"I have dreams and when you come here, the dreams go out of yourself. You must accept reality - and the reality is very difficult."
Nowhere to go
And that reality is particularly harsh at the moment as Greece shivers in freezing temperatures.
Snow has blanketed much of the north, where at least one homeless man died, and those out on the streets are finding it hard to cope.

Start Quote

Spiros in his sleeping bag
Sleeping out here feels like I'm already in my grave”
SpirosRough-sleeper
Spiros, 82, is left huddling beneath his blankets next to Monastiraki square in central Athens.
"It's an intense, ugly cold," he says, coughing violently. "But where else can I go?
"The shelters are full of drug-abusers and my leg is too bad to move. Sleeping out here feels like I'm already in my grave."
As temperatures have plummeted, various charities have swung into action with emergency night-time deliveries.
The Red Cross is one - despatching teams across the capital, armed with blankets and food supplies.
With the sense that a humanitarian crisis is now growing, as well as an economic one, charities are reinforcing their operations in Greece.
Another organisation, Doctors of the World, has recently recalled Greek staff posted elsewhere in the world to help back home.
The Red Cross team works steadily until the early hours, combing the streets of the city for those sleeping outside.
Many homeless people are clearly visible, propped up against banks and other symbols of affluence, but some lie buried behind subway tunnels and in parks.
As we work our way through a cobbled pedestrian street, the volunteers are stopped by a couple who hand over jackets they want to contribute.
It is yet another side of this economic crisis: the solidarity between ordinary people.
There is a sense of a nation pulling together in adversity - of the traditional Greek hospitality growing ever more urgent.
But winter is marching on here, and so is Greece's economic crisis. And it is a toxic mix for those left to suffer.

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

marilena: HITLER BIRTHDAY SHOW PLANNED FOR BERLIN OPERA HOUS...

marilena: HITLER BIRTHDAY SHOW PLANNED FOR BERLIN OPERA HOUS...: The Berlin opera house scheduled a performance of Richard Wagner’s "Rienzi" – Hitler’s favorite opera – for April 20, the Führer’s birthd...

HITLER BIRTHDAY SHOW PLANNED FOR BERLIN OPERA HOUSE. WHAT WERE THEY THINKING?

The capital's classic music lovers gather at the Berlin opera house (@boetter)
 The Berlin opera house scheduled a performance of Richard Wagner’s "Rienzi" – Hitler’s favorite opera – for April 20, the Führer’s birthday. After complaints, the show was rescheduled. Still, how could the Deutsche Oper have organized such a thing in the first place?



By Lucas Wiegelmann
DIE WELT/Worldcrunch
BERLIN--You only need to know a few basic facts to understand how the German opera world’s latest bit of theatrics demonstrates zero historical awareness and even less of a sense of how to manage the past.
1. Richard Wagner’s "Rienzi" was Adolf Hitler’s favorite opera.
2. During the Nazi era, the Deutsche Opera Berlin was, along with the Bayreuth Festival Theater, thebastion of music for the Nazis.
3. This year is the Deutsche Oper’s 100th anniversary.
4. Hitler’s birthday was on April 20, and during the Nazi years it was a big day known as "Führers Geburtstag" (Führer’s birthday).
This information is available to anyone as educated as, say, an opera house director.  So if you conducted a poll and asked on what day in 2012 you should NOT, as director of the Deutsche Opera, schedule a performance of "Rienzi," the answer -- after maybe Christmas Eve and the day of the European Soccer Championships finale – would be April 20. Right? Talk about a bad idea: Hitler’s opera, on his birthday, during the centennial year of an opera house adored by Joseph Goebbels and Nazi big-wigs in general. Really?
Christoph Seuferle, however, didn’t have a problem with it. The commissioning director of the Deutsche Oper set the date long ago and nobody put two and two together.
Until recently, that is, when staffers at the Deutsche Opera did notice and protested. So now the institution has released a statement that reads: “During internal discussions, a number of those associated with the opera house stated that for personal reasons a performance of that opera on that particular night would be difficult or impossible.”
“Rienzi” has now been rescheduled for the following night. Leos Janacek's "Jenufa" will be performed on April 20.
All rights reserved ©Worldcrunch - in partnership with Die Welt
February 2nd, 2012 - 12:02

marilena: Οι λυπητερές ...

marilena: Οι λυπητερές ...: Κάθε μέρα η επιστροφή στο σπίτι από την εργασία, για τους τυχερούς..αλλά και για τους άτυχους άνεργους, το πέρασμα από το κουτί αλληλογραφί...

Οι λυπητερές ...


Κάθε μέρα η επιστροφή στο σπίτι από την εργασία, για τους τυχερούς..αλλά και για τους άτυχους άνεργους, το πέρασμα από το κουτί αλληλογραφίας του σπιτιού τους, έχει μετατραπεί σε θρίλερ...
Βλέπεις φάκελο στο κουτί  ή στην είσοδο της πολυκατοικίας σου και κάνεις προσευχή να μην είσαι εσύ ο παραλήπτης του.   Κάνεις προσευχή να έχει άλλο όνομα γραμμένο επάνω..
 Και από την άλλη μεριά αγωνιάς όταν διαπιστώσεις ότι εσύ είσαι ο τυχερός παραλήπτης του δώρου αυτού, αγωνιάς να το ανοίξεις και να πάρεις μια ώρα αρχύτερα την ψυχρολουσία.
 Έτσι έγινε και χθες..
Με το κλειδί στο χέρι , είχα μόλις μπει στην είσοδο της πολυκατοικίας, και διαπιστώνω από απόσταση πολλούς φακέλους, ένα πάκο ολόκληρο να περιμένουν πάνω στο ράφι των λυπητερών αλλά και της χαράς των διαφημιστικών εντύπων..
Θεέ μου......
Πλησιάζω, βάζω την κλειδοθήκη στο στόμα, ελευθερώνω και τα δυο μου χέρια, κάνω την προσευχή...
Φτου..
Είμαι μέσα στην λίστα του SCHINDLER........ M..Z.., το γράφει ξεκάθαρα με τυπωμένα γράμματα που με λυγίζουν εδώ και αρκετούς μήνες.....
Και το χειρότερο απ' όλα........
Είναι από την ΔΕΗ.......
Σκίζω τον φάκελο με βουλιμία ....Βλέπω και δεν βλέπω χωρίς γυαλιά πρεσβυωπίας......Πέφτω στην πλάνη του πρώτου χαρτιού....
Υπνωτισμένα σχεδόν  μπαίνω στο ασανσέρ και σε τυφλό σύστημα πατάω το κουμπί του ορόφου μου....
150 κάτι ευρώ....
Κάπου μεταξύ 3-4 ορόφου, γυρίζω σελίδα....
Εξόφθαλμη.....
Η φάτσα μου σίγουρα θα 'ταν  κάτι από cartoon εκείνη την στιγμή................έντρομου ήρωα της Disney .....μπαρουτοκαπνισμένου....


690 ευρώ......Έλεος....βλέπω καλά;
Δεν είμαι και απολύτως σίγουρη για το ποσό....
Λέει 590....690....390....
Φτάνω στον όροφό μου.
Ξεκλειδώνω σαν τρελή την κύρια είσοδο.....κάπως έτσι ανοίγεις όταν πρέπει επειγόντως να επισκεφτείς τουαλέτα....
Βάζω γυαλιά...
Το 690 τώρα φαίνεται πεντακάθαρα.
Έλεος....
Δόση 2/2
Για αξία ρεύματος πληρώνετε.....Για κερατιάτικα πληρώνετε........
Σούμα 690.....μέχρι 23/2/2012.....................................................................................
................................................Έλεος............................................................................
......................................................................................................................................
-Μαμά  !!!!!!!!!    ήρθες !!!!!!!!!!!
Μαμά !!!!!!!!!!!  γιατί δεν μιλάς; ....
Κοιτάζει την λυπητερή.....
Kοιτάζει το ποσό......
-Τόσα πολλά λεφτά πάλι; Τελικά ...καλά κάνουν αυτοί που δεν το πληρώνουν μου φαίνεται....Σινεμά θα πάμε το Σάββατο ή δεν θα μας φτάνουν τα λεφτά;
-Ναι, σινεμά θα πάμε .... Αυτή την εβδομαδιαία διασκέδαση δεν μας την έχουν κόψει ακόμα.....Να δούμε για πόσο καιρό......
 -Μην στενοχωριέσαι μαμά......